Sony α SLT-A65 + DT 18-55mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α SLT-A65 + DT 18-55mm zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Koen Oudenburg 24-07-2014

Prachtig toestel, gebruiksvriendelijk. Een echte aanrader. Prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed. Voor de sporadische fotograaf (ook met ervaring).

Alex Deamandel 01-07-2014

Top camera!
Dit is mijn eerste DSLR,en ik ben heel tevreden met mijn aankoop.Voor de aankoop twijfelde ik tussen de Nikon D3200 en de Sony alpha a65.Ik heb voor de Sony SLT 65 gekozen omdat deze mij heel veel meer kon bieden en veel betere prestaties had.Ook het grote kantelbare hoge resolutie lcd scherm en de fantastische oled viewfinder samen met de 24MP sensor waren doorslaggevend.
Mijn andere vereiste was om ook te kunnen filmen in full HD.De camera ligt uitstekend in de hand en de body voelt stevig aan. Ook de klepjes voor de kaart en batterij zijn degelijk gemaakt.De bijgeleverde kitlens 18-55mm SAM II voldoet uitstekend en is degelijk van opbouw.Deze lens heeft brede mogelijkheden en samen met de digitale zoom mogelijkheid van de camera kan je ook op verre afstanden mooie foto's maken. De panorama funtie en de ontzettende vele ander beeldeffecten die mogelijk zijn maken de camera echt top.Het Menu is heel duidelijk, logisch opgebouwd en gemakkelijk te bedienen.De stabilisator werkt prima. Het neusje van de zalm vind ik de zeer snelle respons van de camera.
Onmiddelijk na het inschakelen is deze klaar om de mooiste scherpe foto's te schieten.Het autofocus systeem van deze camera werkt supersnel en voor zover ik weet bezit deze Sony Alpha SLT-A65 één van de snelste auto focus systemen onder de camera's mede dank zij de half doorlatende spiegel die dit mogelijk maakt.Ook is het mogelijk zeer mooie foto's te maken in donkere lichtomstandigheden, de resultaten hiervan zijn echt overweldigend.Mischien ook nog vermelden dat de flitser zeer goed berekend is en een mooi egaal ver reikend gebied bestrijkt.
Ik ben uiterst tevreden en voor de amateur fotograaf die toch wat meer en beter wenst kan ik deze Sony Alpha SLT-65 zeker aanbevelen.